Helpdesk

Ma t/m Vrij: 09.00 – 21.00 uur
Za & Zo: 09.00 – 13.00 uur
☎️ Help mij

Via onze Ticksy kennisbank vind je antwoorden op de meest gestelde vragen, handleidingen en Youtube video’s.

Daarnaast kun je via de kennisbank ook een ticket indienen. Tickets zijn een soort e-mailberichten. Via tickets ontvang je support voor je website, webshop of Geekies+ campagne van jouw persoonlijke Geek.

De gemiddelde responsetijd op tickets is 45 minuten.

Geekies maakt gebruik van Ticksy.

Heb je kleine vragen over een van onze diensten of producten? Dan is support via chat dé manier om snel antwoord op je vragen te ontvangen.

Stel je vraag door op de knop in de rechter onderhoek van onze website te klikken.

Heb je geen Facebook account? Dan kun je geen gebruik maken van onze live-chat support.

Geekies maakt gebruik van Facebook Messenger.

Heb je pre-sales vragen over een van onze producten of diensten? Bel ons gerust, een Geek staat je maar al te graag te woord.

De openingstijden van onze telefoonlijn zijn als volgt:

Ma t/m Vrij: 09.00 – 18.00 uur
Za t/m Zo: 09.00 – 13.00 uur

Voor inhoudelijke vragen over je website, webshop of Geekies+ campagne dien je een ticket in te dienen.

Geekies maakt gebruik van Voys.

Algemene vragen kun je het beste via e-mail stellen. Ook wanneer we gesloten zijn, is e-mail de beste manier om je vragen aan ons te stellen.

Inhoudelijke vragen over je website, webshop of Geekies+ campagnes worden niet via e-mail beantwoord. Je dient voor zulke vragen een ticket te openen.

Geekies maakt gebruik van Mailbutler.